Service Echipamente

Service-ul  urmeaza  un proces bine definit care include activitati practice de service si identificare a cauzelor care genereaza problemele. Procesul de evaluare stabileste de asemenea obiective de imbunatatire, cunoscute ca indicatori cheie de performanta, pentru a reduce gradual problemele si a imbunatati procesele tehnologice. Solutiile de service furnizate de Gunter Maxyfel constau in identificarea avariilor echipamentelor si solutionarea in cel mai scurt timp a acestora pentru a preveni eventualele pierderi. Stadiile interventiilor de service sunt urmatoarele:

 

Etapa 1 Deplasarea in cel mai scurt timp, a unei echipe specializate in service, la locatia clientului/ beneficiarului  in scopul constatarii  avariilor si propunerea de solutii pentru rezolvarea cat mai eficienta si rapida a acestora.In momentul deplasarii echipei tehnice la client ,echipamentul trebuie sa fie curatat pentru a se putea interveni asupra acestuia si a inlocui piesele defecte .

Etapa 2 Deconectarea utilajului de la reteaua electrica pentru prevenirea eventualelor accidente .Dupa aceasta etapa ,urmeaza schimbarea efectiva a pieselor defecte si reasamblarea utilajului .Inainte de repunerea in functiune a echipamentului se efectueaza o verificare amanuntita a acestuia pentru a ne asigura ca restul componentelor nu au fost afectate ,in etapa de dezasamblare.

Etapa 3 La finalul interventiei de service (pentru prescontainere carton si gunoi menajer ,compactoare ,tocatoare PET-uri si europaleti ,stivuitoare ,prese pentru folie si lize )se efectueaza o testare a functionarii in parametrii normali ,a acestora.Lucrarile de service pot dura intr o ora si 24 de ore ,in functie de gravitatea avariei si complexitatea echipamentului .